Skip to content

3Д Моделиране с Blender – 10 Юни 2024

Дни
Часове
Минути
Секунди

Относно курса

Курсът по 3D моделиране с Блендер представлява комплексна обучителна програма, целяща да развие уменията и познанията на студентите в областта на 3D моделирането, използвайки мощния софтуер Blender. Програмата се провежда в продължение на 16 седмици и предоставя студентите с необходимите знания и умения, за да се утвърдят като компетентни 3D артисти.

Курсът обхваща цялата гама от технически и творчески аспекти на 3D моделирането, включително създаване на 3D обекти и сцени, прилагане на текстури и материали, манипулиране на осветлението и рендериране на реалистични визуализации, анимация и провеждане на симулации за специални ефекти.

Курсът е подходящ както за начинаещи, които започват своя път в 3D света, така и за напреднали, които искат да усъвършенстват своите умения. Програмата не само обучава студентите на техническите аспекти на Blender, но и им предоставя възможността да развият своето творческо мислене.

Всеки урок е структуриран така, че да комбинира теория и практика, като студентите се учат чрез реални проекти и задачи. Курсът завършва с краен проект, който предоставя студентите възможността да приложат всичко, което са научили, и да създадат портфолио, подготовка на CV и подготовка за интервю с реален HR, като целта е курсистите да се доближат максимално до атмосферата на реалното интервю, както и да получат персонални практически насоки от професионалист.

Всеки курсист трябва да разполага със собствен лаптоп.

Времетраене:

15 Седмици

Ангажиране:

10+ часа/седмично

Провеждане:

Вторник

Цена:

100лв

Програма

Въведение в Blender:
Преглед на интерфейса на Blender и основна навигация Въведение на 3D терминологията
Основи на моделирането:
Въведение Създаване на основни форми и обекти
Органично моделиране:
Техники Скулптиране и модифайъри
UV разгъвки и текстуриране:
Разгъване на UV и прилагане на текстури върху моделите Създаване на материали
Осветление и рендер:
Различни видове светлини и техните свойства Опции за рендер
Основи на анимацията:
Ключове и времева линия Създаване на основни анимации
Ригване:
Създаване на скелет Прилагане на връзки
Анимиране на герой:
Цикъл на ходене, емоции Анимационни криви
Симулации:
Създаване на ефекти като дим, огън и вода
Камера:
Работа с камери в 3D Добавяне на дълбочина, моушън блър и други ефекти на камерата
Моушън тракинг:
Проследяване на кадри и интегриране на 3D елементи в сцени с живо действие. Добавяне на визуални ефекти към видеоклипове
Разширени материали и шейдъри:
Създаване на сложни материали и шейдъри
Скулптиране и ретопология:
Използване на инструментите за скулптиране за детайли Ретопология на моделите за създаване на оптимизирана топология
Композитинг:
Оптимизиране на сцени за по-бързо рендиране
Последна обработка:
Прилагане на цветови промени и други ефекти
Краен проект